Hvor var Onuachu dog jammerlig at se på. Joggede rundt, tabte sine dueller, hvis han da ikke begår frispark i dem. Og når han en sjælden gang får fat i bolden, sparker han den direkte til en modspiller, ud i ingenmandsland, eller dribler direkte ind i to mand, så han mister den.
Med ét minut igen, 3 minutter inde i overtiden, spiller han dem op til midtercirklen, hvor ingen af hans medspillere var, direkte til en modspiller. 30 sekunder senere ligger bolden i nettet. Hvad tænker han på?
Og hvad tænker Thorup på? Det var ikke Wikheim, der skulle skiftes ud!
FCK by heart. AGF by relocation.