Interessant med Awer Mabil fra start - spændende at se hvor meget han har rykket sig de sidste par år.
Bliver interessant at se Andersson også. Ellers meget forventlige at vi sparer lidt rundt omkring - det skal vi gøre, og vi skal kunne slå Esbjerg alligevel.
Bliver interessant at se Andersson også. Ellers meget forventlige at vi sparer lidt rundt omkring - det skal vi gøre, og vi skal kunne slå Esbjerg alligevel.
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!