Forstår ikke Thorups taktik. Hvorfor ikke gå op og presse fra start. Ville det trods alt ikke være katastrofalt hvis Astana scorer, hvis man er foran. End hvis Astana scorer i 60. Fordi man går efter at holde nullet.
AMEN GIDER I VÅGNE FUCKING LIDT OP.
AMEN GIDER I VÅGNE FUCKING LIDT OP.
Captain America.
FCM