Jeg tvivler på de andre par store holds stadions ville være fyldte til sådan en kamp.
FCMs forsvarsspil er helt horribelt. Michael Lüftner ville have strålet i sammenligning. Skrækkeligt.
Det positive er, at det ikke rigtigt kan blive dårligere i anden halvleg.
FCMs forsvarsspil er helt horribelt. Michael Lüftner ville have strålet i sammenligning. Skrækkeligt.
Det positive er, at det ikke rigtigt kan blive dårligere i anden halvleg.
fck-medløber.