Hvor er det også elendigt at man har solgt for tæt på 200 mil. og køber forstærkninger i Horsens osv.
Hvis man virkelig ville i CL må man sgu hoste op og købe 20 mil+ spillere der kan forstærke holdet.
PINLIGT!
Hvis man virkelig ville i CL må man sgu hoste op og købe 20 mil+ spillere der kan forstærke holdet.
PINLIGT!