Har FCM solgt ud af guldholdet, eller er det deres reelle niveau vi ser? holdet er jo blottet for talent - i hvert fald offensivt. Noget kuriøst, at de vandt sidste år.
Edit: ikke for at hovere. Jeg tænker flere fans deler oplevelsen af kampen.
Det er jo som forventet. Ren deja vu fra sidste år mod det der polske(?) hold hvor vi var pisse heldige, og så mod Apollon hvor hjemmekampen også var pinligt ringe. Men whatever, det her hold har intet at gøre i ChL.