Snak

Mere indhold efter annoncen
Ikke meget larm tilhængerne laver...? Elendig dødbold og elendig kamp af FCM!!
FCK
Farvel chl. Hvor er det bare ærgerligt!
FCK
Har FCM solgt ud af guldholdet, eller er det deres reelle niveau vi ser? holdet er jo blottet for talent - i hvert fald offensivt. Noget kuriøst, at de vandt sidste år.

Edit: ikke for at hovere. Jeg tænker flere fans deler oplevelsen af kampen.
Hvorfor jagter de ikke bolden rundt og presser helt vildt? er de ligeglade eller hvad??
FCK
Modsat i Superligaen gaar de paa banen for at holde nullet og faa en heldig sejr paa en doedbold.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ringe kommentering. De har allerede skrevet muligheden nærmest. Enig i, at FCM ikke har spillet godt, men 1 mål og alt er ændret
Nu begynder Astana med usympatisk show :-)
Kæft hvor er det pinligt. Nøj hvor er holdet blevet ringe. Det er helt til grin.
Det er jo som forventet. Ren deja vu fra sidste år mod det der polske(?) hold hvor vi var pisse heldige, og så mod Apollon hvor hjemmekampen også var pinligt ringe. Men whatever, det her hold har intet at gøre i ChL.
Jakob Poulsen så virkelig gammel ud.
fck-medløber.
Annonce