Nicolajsen havde jo en U-19 sæson hvor han scorede 12-15 mål og blev topscorer, som midterforsvarer. Selv om det ikke er direkte overførbart, så har han bestemt timingen og fysikken til at gøre en forskel på standardsituationer, også i Superligaen.
Kampen, fornærmende ringe og energiforladt, men med et positivt resultat i den sidste ende.
Der er flere spillere som spiller sig helt ud i kulden for mig at se, eller som der må stilles alvorlige spørgsmålstegn ved:
Mayron George ligner en parodi af en fodboldspiller. Er det virkelig en spiller som man kan forvente kan afløse eller helt overtage for Paul? Spilleren som ikke var god nok til Lyngby da de var i deres dødskamp sidste sæson? Det tvivler jeg fandme på og skepsis er ikke ligefrem blevet modbevist. Syntes man bør overveje om han ikke skal udlejes med det samme, alt afhængig af om Dovbyk er langtidsskadet.
Korcmar og Nicolajsen (indtil at laver mål) også med en kamp som var helt til rotterne i defensiven og fik aldrig styr på Vejles offensiv. De ligner ikke ligefrem nogen som presser Sanneh, Sviatchenko og Kian Hansen.
Sparv synger tydeligt på sidste vers og næste kamp så SKAL man prøve en konstellation uden ham centralt, det fungerer ganske enkelt ikke længere og går aalt for langsomt. Okosun kom ind og gjorde det gør og bør prøves ved siden af JP.
Wikheim spillede, igen, en doven og viljeløs kamp. Løft nu det bundniveau!
Mabil skal have ros for at prøve og prøve, men manglede virkelig output i alt hvad han foretog sig. Kom de tre offensive overhovedet til en afslutning igår? Tror det ikke.
Frank løb og løb, men stiller mig stadig tvivlende for om han er god nok på bolden. Det viste han ihvertfald ikke igår. Han skal supporteres af en bedre spilopbygger end han selv er.
Duelund kom ind og gjorde det flot og vendte reelt kampen og bør være med fra start i næste kamp. Forhåbentlig begynder Duelund igen at spille for FCM og ikke for Duelund.
Alt i alt, så skriger hold stadig på ny inspiration og nye impulser. En stærk offensiv profil (i stedet for Drexler) og en kvalificeret afløser for JP, det syntes jeg vi mangler. Ærgrer mig over at vi har udlejet Torp, tror han kunne have gjort lidt af det samme som JP..
Kampen, fornærmende ringe og energiforladt, men med et positivt resultat i den sidste ende.
Der er flere spillere som spiller sig helt ud i kulden for mig at se, eller som der må stilles alvorlige spørgsmålstegn ved:
Mayron George ligner en parodi af en fodboldspiller. Er det virkelig en spiller som man kan forvente kan afløse eller helt overtage for Paul? Spilleren som ikke var god nok til Lyngby da de var i deres dødskamp sidste sæson? Det tvivler jeg fandme på og skepsis er ikke ligefrem blevet modbevist. Syntes man bør overveje om han ikke skal udlejes med det samme, alt afhængig af om Dovbyk er langtidsskadet.
Korcmar og Nicolajsen (indtil at laver mål) også med en kamp som var helt til rotterne i defensiven og fik aldrig styr på Vejles offensiv. De ligner ikke ligefrem nogen som presser Sanneh, Sviatchenko og Kian Hansen.
Sparv synger tydeligt på sidste vers og næste kamp så SKAL man prøve en konstellation uden ham centralt, det fungerer ganske enkelt ikke længere og går aalt for langsomt. Okosun kom ind og gjorde det gør og bør prøves ved siden af JP.
Wikheim spillede, igen, en doven og viljeløs kamp. Løft nu det bundniveau!
Mabil skal have ros for at prøve og prøve, men manglede virkelig output i alt hvad han foretog sig. Kom de tre offensive overhovedet til en afslutning igår? Tror det ikke.
Frank løb og løb, men stiller mig stadig tvivlende for om han er god nok på bolden. Det viste han ihvertfald ikke igår. Han skal supporteres af en bedre spilopbygger end han selv er.
Duelund kom ind og gjorde det flot og vendte reelt kampen og bør være med fra start i næste kamp. Forhåbentlig begynder Duelund igen at spille for FCM og ikke for Duelund.
Alt i alt, så skriger hold stadig på ny inspiration og nye impulser. En stærk offensiv profil (i stedet for Drexler) og en kvalificeret afløser for JP, det syntes jeg vi mangler. Ærgrer mig over at vi har udlejet Torp, tror han kunne have gjort lidt af det samme som JP..