Grim kamp men sikker sejr, ihvertfald efter at ACH blev reduceret, hvilket lignede en fejlkendelse.
Kan ikke helt forstå vores tonser tilgang til disse kampe, men historikken viser nogle uskønne kampe mod ACH, men altid med et positivt resultat. På den baggrund er det svært at kritisere at vi selv insisterer på at gøre det til en boksekamp.
Men havde man ikke fået et straffe foræret, så virkede det til at den eneste plan var dødbolde. Man spillede i serie-tempo og kunne spille fra nu og til juleaften uden at skabe en målchance i åbent spil. Offensivt var vi helt lukket ned.
Kan godt være lidt bekymret når man så FCK-BIF inden og så FCM bagefter. Det lignede Premier League og dansk 1. division i sammenligning. Jeg er klar over der skal 2 til at gøre en god kamp, men har FCM mon det tempo i sit spil p.t?
Glæder migtil nye offensive profil(er) så man kan få lagt et lag på.
Kan ikke helt forstå vores tonser tilgang til disse kampe, men historikken viser nogle uskønne kampe mod ACH, men altid med et positivt resultat. På den baggrund er det svært at kritisere at vi selv insisterer på at gøre det til en boksekamp.
Men havde man ikke fået et straffe foræret, så virkede det til at den eneste plan var dødbolde. Man spillede i serie-tempo og kunne spille fra nu og til juleaften uden at skabe en målchance i åbent spil. Offensivt var vi helt lukket ned.
Kan godt være lidt bekymret når man så FCK-BIF inden og så FCM bagefter. Det lignede Premier League og dansk 1. division i sammenligning. Jeg er klar over der skal 2 til at gøre en god kamp, men har FCM mon det tempo i sit spil p.t?
Glæder migtil nye offensive profil(er) så man kan få lagt et lag på.