Snak

Mere indhold efter annoncen
Amen vi er også tandløse, med denne formation. Der kommer intet fra fløjene. Forstår ikke Thorup insistere på Okosun skal spille 10´er bag George med Duelund.

Munksgaard og Dal hende, har man ikke set meget til offensivt.

Captain America. FCM
Enig. Hvis Thorup vælger at spille med to wingbacks, bliver det også nødt til at være spillere, der kan sætte en mand eller byde ind med noget offensivt. Og det kan de ikke. Dal Hende scorede selvfølgelig en del mål sidste sæson, men langt størstedelen kom jo på dødbolde. Hverken Munksgaard eller Dal Hende lægger særligt gode indlæg eller er med til at skabe de store chancer.

Og Okosun skal simpelthen ikke agere 10´er. Det er han bare ikke spilleren til. Spil nu med noget hurtighed og kreativitet i stedet for!

Håber Mabil kommer ind.
Bliver aldrig fan af Mayron George.
Captain America. FCM
Jeg er enig med jer begge. Vi har bolden mest, men den kører bare sidelæns og når der endelig kommer en fremadrettet aflevering er den uden kvalitet.
Vi kan berolige os med at OB heller ikke er farlige, men se havde trods alt én god mulighed den første time.
Men man skal bare slå det her OB hold, taget deres forfatning i mente. Men hvor har Duelund da godt nok spillet, elendigt længe. Vil kun være en gevinst at få Mabil ind.

Men det virker også lidt underligt at efter Wikheim kom ind i stedet for Sparv, så rykker man Duelund ned og lader Okosun blive oppe.


Edit: Det var tilgengæld godt lavet af Duelund.
Captain America. FCM
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Okay - tak for at gøre min påstand til skamme, Dal Hende! :-)
Vi skal være glade for at OB ikke har scoret på en af deres 2 chancer. Hold da op de har været store.

Edit: nu 3
Ja og hvor er vi da elendige til at holde fast i bolden. OB skal nok få en stor chance mere.

AMEN HVAD FANDEN LAVER DU ONUACHU....
Captain America. FCM
Flot, Onuachu.
Atså det er selvfølgelig fuld fortjent at OB får point. Men det er jo direkte Onuachu der koster de to point. For fanden mand.
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Annonce