Amen vi er også tandløse, med denne formation. Der kommer intet fra fløjene. Forstår ikke Thorup insistere på Okosun skal spille 10´er bag George med Duelund.
Munksgaard og Dal hende, har man ikke set meget til offensivt.
Munksgaard og Dal hende, har man ikke set meget til offensivt.
Captain America.
FCM