For fanden vi spiller ringe fodbold. Tonserfodbold som minder om engelsk 2. division i 70´erne, hvor kreativitet og fart bliver nedprioriteret i forhold til fysik.
Det er så grimt og kedeligt at man skal være hardcore fan for at holde ud at kigge på en kamp som igår.
Der mangler inspiration udefra og det kan kun gå for langsomt med at få nogle offensive spillere med kvalitet ind, nogle som kan løfte holdet. Nej tak til flere Kraev, George, Dovbyk og Baidoos. Nu skal vi have nogle som kan inspirere resten af banen og det haster sgu.
Det er desværre for sent i forhold til Malmø, nu må man bare håbe af mangler på offensive performance ikke koster et gruppespil. Man får næppe bedre holdtræning end i år..
Det er så grimt og kedeligt at man skal være hardcore fan for at holde ud at kigge på en kamp som igår.
Der mangler inspiration udefra og det kan kun gå for langsomt med at få nogle offensive spillere med kvalitet ind, nogle som kan løfte holdet. Nej tak til flere Kraev, George, Dovbyk og Baidoos. Nu skal vi have nogle som kan inspirere resten af banen og det haster sgu.
Det er desværre for sent i forhold til Malmø, nu må man bare håbe af mangler på offensive performance ikke koster et gruppespil. Man får næppe bedre holdtræning end i år..