Evander-handlen er netop blevet bekræftet af Vasco Da Gama! Bliver spændende at se, hvad han tilføjer truppen. Kan ikke rigtigt finde ud af, om han er 6´er, 8´er eller 10´er, men offensive forstærkninger er kærkomne!
http://www.vasco.com.br/site/noticia/detalhe/17595/evander-e-paulo-vitor-sao-emprestados-para-o-futebol-europeu
http://www.vasco.com.br/site/noticia/detalhe/17595/evander-e-paulo-vitor-sao-emprestados-para-o-futebol-europeu