Hvad er egentlig meningen med den her hilsen: https://twitter.com/EsbenSuurballe/status/1035246045469523969
Brøndby IF-Frankfurt: 5-0
Karlsruhe-Brøndby IF: 0-5
Brøndby IF-fck: 5-0
agf-Brøndby IF: 0-7
Èn ting er en bøde..Noget andet er at miste al respekt og blive stemplet som små-racistiske. Det ville jeg sgu være mere ked af.
Der er snart kun et halvt år tilbage af kontrakten, og derfor skulle salget være nu. Vi får en mindre transfersum for en spiller, der kun har kort tid tilbage af sin kontrakt, men salget indeholder en rigtig fin videresalgsklausul, der kan være indbringende på sigt, så det skal også ses som et langsigtet salg, lyder det fra Bo Henriksen.