Jeg kan rigtig godt lide Frank, og vil egentlig bare gerne have ham på banen, det behøver ikke være som kant.
Han stresser modstanderne og fremtvinger boldtab, opsøger bolden og får nogle ting til at ske. Jeg synes vi er meget stillestående/passive uden ham, og, som du også er inde på, mangler vi noget tempo og drive med bolden på den centrale midtbane. Måske tilgangen af Evander kan løse op for nogle ting, forudsat han kan falde til.
I øvrigt også en god betragtning med Novak som spillende forsvarer - hans kvaliteter har vi ikke fået erstattet.
Han stresser modstanderne og fremtvinger boldtab, opsøger bolden og får nogle ting til at ske. Jeg synes vi er meget stillestående/passive uden ham, og, som du også er inde på, mangler vi noget tempo og drive med bolden på den centrale midtbane. Måske tilgangen af Evander kan løse op for nogle ting, forudsat han kan falde til.
I øvrigt også en god betragtning med Novak som spillende forsvarer - hans kvaliteter har vi ikke fået erstattet.
I'll be honest, Gamby. I've never had an ounce of respect for you. I just thought you were the lamest, dumbest person I'd ever met. Just somebody who was fuckin' *nothing*.