@Lagoni
Jeg tror heller ikke han bevidst vil hjælpe Brøndby, men hvis han ikke kan stå for presset fra 14k gule/blå tilhængere skal han ikke være dommer på SL niveau, det skriger især til himlen når han, så vidt jeg husker, er én af fuldtidsdommerne i suppen, så burde man kunne forvente han var en af, hvis ikke den, bedste. Istedet dømmer han i øst og vest, og giver George gult + gult/rødt for brok, men giver intet til Wilczek der jagter ham over en banelængde for at brokke sig, han dømmer intet til Poul eller George når de får 2 hænder i ryggen, men giver istedet frispark til de to kæmpestore Brøndby stoppere istedet. Jeg siger ikke Kehlet er købt, jeg siger han er inkompetent.,
@billebums
Selvfølgelig skal vi være glade for ét point, Brøndby stadion er ikke ligefrem et sted hvor man skal regne med at man får alle tre med hjem, og især når man bliver reduceret til 10 mand med 25 minutter igen. Jeg synes så tilgengæld at forskellen på Brøndby og FCMs spil ikke er så stor som viasat (og den tumpe til Graulund) vil gøre det til, ja Brøndby var bedst med bolden på græsset idag, men det skyldes i høj grad, synes jeg, at Tibbling er på toppen af sin karriere og Poulsen er ved at være færdig på topplan. Jeg håber lidt at Evander kan være det bindeled mellem angrebet og midtbanen som Poulsen ikke længere formår at være, eller at Poulsen finder sin ungdom nr 15 og stepper op igen ligesom han gjorde sidste år.
Jeg tror heller ikke han bevidst vil hjælpe Brøndby, men hvis han ikke kan stå for presset fra 14k gule/blå tilhængere skal han ikke være dommer på SL niveau, det skriger især til himlen når han, så vidt jeg husker, er én af fuldtidsdommerne i suppen, så burde man kunne forvente han var en af, hvis ikke den, bedste. Istedet dømmer han i øst og vest, og giver George gult + gult/rødt for brok, men giver intet til Wilczek der jagter ham over en banelængde for at brokke sig, han dømmer intet til Poul eller George når de får 2 hænder i ryggen, men giver istedet frispark til de to kæmpestore Brøndby stoppere istedet. Jeg siger ikke Kehlet er købt, jeg siger han er inkompetent.,
@billebums
Selvfølgelig skal vi være glade for ét point, Brøndby stadion er ikke ligefrem et sted hvor man skal regne med at man får alle tre med hjem, og især når man bliver reduceret til 10 mand med 25 minutter igen. Jeg synes så tilgengæld at forskellen på Brøndby og FCMs spil ikke er så stor som viasat (og den tumpe til Graulund) vil gøre det til, ja Brøndby var bedst med bolden på græsset idag, men det skyldes i høj grad, synes jeg, at Tibbling er på toppen af sin karriere og Poulsen er ved at være færdig på topplan. Jeg håber lidt at Evander kan være det bindeled mellem angrebet og midtbanen som Poulsen ikke længere formår at være, eller at Poulsen finder sin ungdom nr 15 og stepper op igen ligesom han gjorde sidste år.
FCM
Liverpool