Jeg mener heller ikke at vi blev snydt for et ekstra straffespark, men der er noget om snakken, om at dommerne tillader mere på de store fysiske spillere. Det gælder ikke kun Onuachu, men også fx i kampen mod Brøndby, hvor der efter min overbevisning burde have været flere frispark til FCM i situationer hvor BIF går hårdt til George. Dommeren brød sig dog tydeligvis ikke om ham, hvilket vi så senere i kampen.
Det er ærgerligt at det skal være sådan, men det er heldigvis ikke kun altid til modstandernes fordel.
Jeg må indrømme at jeg var nervøs da opstillingen blev bekendtgjort før kampen. Offensiven havde jeg nok sat noget anderledes, men indtil videre har de tre forreste egentligt gjort det udmærket, selvom Onuachu stadig skøjter rundt til tider.
Does anyone in here have telekinetic powers?
If you do, please raise my hand.
- I øvrigt mener jeg, at pandaerne i København Zoo bør deporteres