Snak

Mere indhold efter annoncen
Der skulle da have været et straffespark mere til FCM. Synes faktisk dommerne tit dømmer meget ufordelagtigt for Paul....
Mere fodboldnørd end fan...
@esha
Jeg synes egentlig det er ok den ikke bliver dømt. Onuachu er for langsom i tanke og handling. Når det er sagt, så er jeg enig i at de ofte dømmer i mod Onuachu.
Sådan er det desværre som regel med større og lidt uortodokse angribere.

Jeg synes desuden heller ikke, at der var straffe.
København.
Jeg er vild med Frank og den energi han altid bringer og flot flot 1. halvleg. Desværre plejer vi at spille en god og en elendig i næsten alle kampe, så det bliver meget spændende i 2. halvdel. Og tydeligt at det ikke kører for Onuachu. Han er godt nok uskarp selvom han kommer til mange chancer.
Onuachu spiller sgu da godt i dag. Hurtige bolde præcist videre til medspillere. Gode uortodokse træk...
Mere fodboldnørd end fan...
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Vi burde være foran 2 eller 3 - 0
Jeg mener heller ikke at vi blev snydt for et ekstra straffespark, men der er noget om snakken, om at dommerne tillader mere på de store fysiske spillere. Det gælder ikke kun Onuachu, men også fx i kampen mod Brøndby, hvor der efter min overbevisning burde have været flere frispark til FCM i situationer hvor BIF går hårdt til George. Dommeren brød sig dog tydeligvis ikke om ham, hvilket vi så senere i kampen.

Det er ærgerligt at det skal være sådan, men det er heldigvis ikke kun altid til modstandernes fordel.

Jeg må indrømme at jeg var nervøs da opstillingen blev bekendtgjort før kampen. Offensiven havde jeg nok sat noget anderledes, men indtil videre har de tre forreste egentligt gjort det udmærket, selvom Onuachu stadig skøjter rundt til tider.
Does anyone in here have telekinetic powers? If you do, please raise my hand. - I øvrigt mener jeg, at pandaerne i København Zoo bør deporteres
Årh hvorfor havner den lige hos Sparv. Alle andre havde scoret på den der.
Jeg kan egentligt kun huske 2 sparv scoringer mod Southampton og Aarhus Fremad.
Jeg håber det var af nød Sparv blev skiftet ind og ikke som taktisk ændring..
Annonce