Jeg plejer ALDRIG at kommentere.. men det er bare hårrejsende at læse dine kommentarer... især som administrator.
Ja, som SønderjyskE dominerede Brøndby igår. Hvor vil du hen med det?
Kan godt være det ikke er det rigtige sted at der fra start bliver kommenteret på at Brøndby dominerede FCM i deres kamp, når snakken handler om FCm vs. FCK, men at du ikke kan se/forstå/gå med til/kald det hvad du vil af BIF i den grd dominerede mod FCM, og at FCM nu dominerer FCK, og når FCK så dominerede BIF.. det er bare så tåbeligt... og så som administrator. Begriber det bare ikke.. why??? Det er bare for lavt.. stram op..
Ja, som SønderjyskE dominerede Brøndby igår. Hvor vil du hen med det?
Kan godt være det ikke er det rigtige sted at der fra start bliver kommenteret på at Brøndby dominerede FCM i deres kamp, når snakken handler om FCm vs. FCK, men at du ikke kan se/forstå/gå med til/kald det hvad du vil af BIF i den grd dominerede mod FCM, og at FCM nu dominerer FCK, og når FCK så dominerede BIF.. det er bare så tåbeligt... og så som administrator. Begriber det bare ikke.. why??? Det er bare for lavt.. stram op..