Rygter baseret på hvad? Kan ikke finde en eneste artikel der skriver om det.
Snak
ons 19. sep 2018
[i]Homer Simpson: "Heh Heh, Silly Lisa, vampires are make believe, like elves, gremlins, and eskimoes"[/i]
ons 19. sep 2018
@Lagoni
Artiklen siger intet om hvorvidt nogle af pengene er blevet geninvesteret eller afbetaling af gæld. Umiddelbart vil alt andet være dumt da de vil tabe værdi ved at blive stående i banken.
Jeg er dog enig med dig i, at det er bekymrende hvis driften koster 50 mil på årligt basis
Artiklen siger intet om hvorvidt nogle af pengene er blevet geninvesteret eller afbetaling af gæld. Umiddelbart vil alt andet være dumt da de vil tabe værdi ved at blive stående i banken.
Jeg er dog enig med dig i, at det er bekymrende hvis driften koster 50 mil på årligt basis
Redigeretons 19. sep 2018
@Lagoni
At det "kun" bliver til 60millioner skyldes blandt andet at man har betalt gæld af til Benham, EB skriver at det er omkring 25 millioner der er røget der. Steinlein nævner i øvrigt i en podcast (tror det er Mediano der laver den) at FCM har som målsætning at have transferoverskud årligt på 3 millioner euro.
I øvrigt ved jeg ikke hvordan Sørloth millioner tæller i regnskaberne, han blev jo solgt i vinters mens den første klausul blev udløst i sommers.
Edit: Jeg går desuden ud fra at en del af overskuddet er blevet brugt på at opgradere træningsfaciliteterne, det mener jeg i hvert fald at have hørt i en podcast.
At det "kun" bliver til 60millioner skyldes blandt andet at man har betalt gæld af til Benham, EB skriver at det er omkring 25 millioner der er røget der. Steinlein nævner i øvrigt i en podcast (tror det er Mediano der laver den) at FCM har som målsætning at have transferoverskud årligt på 3 millioner euro.
I øvrigt ved jeg ikke hvordan Sørloth millioner tæller i regnskaberne, han blev jo solgt i vinters mens den første klausul blev udløst i sommers.
Edit: Jeg går desuden ud fra at en del af overskuddet er blevet brugt på at opgradere træningsfaciliteterne, det mener jeg i hvert fald at have hørt i en podcast.
FCM
Liverpool
ons 19. sep 2018
Selvfølgelig, en del af Sørloth pengene kom selvfølgelig først denne sommmer.
Tilbagebetaling af lånet har i øvrigt ingen indeflydelse på årets resultat, det påvirker udelukket deres cash-flow.
Tilbagebetaling af lånet har i øvrigt ingen indeflydelse på årets resultat, det påvirker udelukket deres cash-flow.
[i]Homer Simpson: "Heh Heh, Silly Lisa, vampires are make believe, like elves, gremlins, and eskimoes"[/i]
ons 19. sep 2018
Edit: Jeg går desuden ud fra at en del af overskuddet er blevet brugt på at opgradere træningsfaciliteterne, det mener jeg i hvert fald at have hørt i en podcast.
Det giver absolut god mening hvis det er tilfældet. Der er penge i banken til at investere og mener at huske at faciliteterne på visse områder har trængt til en kærlig hånd?
[i]Homer Simpson: "Heh Heh, Silly Lisa, vampires are make believe, like elves, gremlins, and eskimoes"[/i]
ons 19. sep 2018
@BlueAndWhite
Det var i forbindelse med det her, hvor Tipsbladet også skriver, at vores mindstepris på Onuachu var 10 mio. euro:
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/medie-onuachu-er-varmt-emne-i-bremen
Kan dog ikke finde det rygte om Bremens bud igen, tror det var noget forumsnak enten her eller på ulvegraven.
Han skal i hvert fald i omdrejninger igen, før vi snakker samme mindstepris.
Det var i forbindelse med det her, hvor Tipsbladet også skriver, at vores mindstepris på Onuachu var 10 mio. euro:
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/medie-onuachu-er-varmt-emne-i-bremen
Kan dog ikke finde det rygte om Bremens bud igen, tror det var noget forumsnak enten her eller på ulvegraven.
Han skal i hvert fald i omdrejninger igen, før vi snakker samme mindstepris.
Midtjylland!
ons 19. sep 2018
Jah, jeg kan i hvert fald ikke finde det lige nu. Var ellers så sikker på, jeg så en kommentar om det, men det kan godt være, min hukommelse blander et bud sammen med mindsteprisen.
Midtjylland!
tors 20. sep 2018
Steinlein var ude med kommentarer angående Sisto at han var 70mio værd og utroligt nok lykkedes det at skippe Sørloth afsted for et kæmpe beløb også.. men var FCM blevet tilbudt 70mio for Poul så tror jeg ikke Poul spillede i FCM mere :)
Håber i får ham slipper afsted til PRL for en god portion penge.
Personligt synes jeg Wikheim er klasser bedre.
Håber i får ham slipper afsted til PRL for en god portion penge.
Personligt synes jeg Wikheim er klasser bedre.