Hold da op, længe siden søndagsfodbold har bragt så gode resultater med sig. Fantastisk dag :)
Snak
søn 30. sep 2018
Det er jo en ønskerunde det her. Og selvfølgelig med FCM-agenter i matchvinderroller mod både FCK og BIF.
Simpelthen smukt.
Simpelthen smukt.
Midtjylland!
søn 30. sep 2018
Og Duelund matchvinder i sin første start i Ukraine, i sandhed en god dag.
FCM
Liverpool
tirs 9. okt 2018
Noget af en bombe med den Gent-interesse for Thorup.
Det er mildest talt noget rod her midt i sæsonen. Jeg mener bestemt, det svækker vores titelchancer, hvis det sker, og hvem har vi overhovedet på hånden til at tage over? Jeg tror ikke, vi har løsningen internt, men det må omvendt heller ikke blive en panikbeslutning...
Nåja, vi finder vel ud af det. Aldrig kedeligt at holde med FCM.
Det er mildest talt noget rod her midt i sæsonen. Jeg mener bestemt, det svækker vores titelchancer, hvis det sker, og hvem har vi overhovedet på hånden til at tage over? Jeg tror ikke, vi har løsningen internt, men det må omvendt heller ikke blive en panikbeslutning...
Nåja, vi finder vel ud af det. Aldrig kedeligt at holde med FCM.
Midtjylland!
tirs 9. okt 2018
Der er både Lars Friis og Thomas Frank i Brenford som kunne hentes ind som midlertidige løsninger. Thomas Franks spillestil ligger dog meget langt fra Thorups, så det ville være en overraskelse for mig hvis valget faldt på ham.
[i]Homer Simpson: "Heh Heh, Silly Lisa, vampires are make believe, like elves, gremlins, and eskimoes"[/i]
tirs 9. okt 2018
Jeg synes også timingen er dårlig, vi ligger godt til i ligaen og Thorup har bevist at han kan vinde mesterskabet, og han kender truppen ud og ind..
Skulle han smutte til Belgien, håber jeg det bliver en udefra der bliver hentet ind, jeg kunne godt være lidt hooket på Niels Frederiksen. Mit personlige førstevalg ville dog være Michelsen, men jeg tror ikke han er til at få fra OB allerede.
Skulle han smutte til Belgien, håber jeg det bliver en udefra der bliver hentet ind, jeg kunne godt være lidt hooket på Niels Frederiksen. Mit personlige førstevalg ville dog være Michelsen, men jeg tror ikke han er til at få fra OB allerede.
FCM
Liverpool
tirs 9. okt 2018
Netop. Michelsen er drømmeerstatningen, men den får vi nok ikke OB med på.
Friskt bud med Niels Frederiksen - det kan jo gå hen at blive en tradition at snuppe U21-landstræneren. Uden andet end min mavefornemmelse at bakke det op med, er jeg dog ikke helt lun på ham.
Der er også Bo Henriksen, hvis vi skal blive Horsens Ultra Deluxe. Men jeg tror egentlig, han gør mindst lige så meget gavn for os i Horsens (vi er det eneste tophold, der trumfer deres styrker), og jeg ved ikke helt, om han simpelthen er for vanvittig at hive ind i en dansk topklub. Man kunne frygte, han er bedst i rollen som underdog, men hvem ved?
Der er i hvert fald en verden til forskel i forhold til Thorups mere rolige stil, og ærlig talt så har jeg nydt, at vores træner ikke konstant kom i ordkrig med modstanderne (no offense, Glen).
Den er sgu svær.
Friskt bud med Niels Frederiksen - det kan jo gå hen at blive en tradition at snuppe U21-landstræneren. Uden andet end min mavefornemmelse at bakke det op med, er jeg dog ikke helt lun på ham.
Der er også Bo Henriksen, hvis vi skal blive Horsens Ultra Deluxe. Men jeg tror egentlig, han gør mindst lige så meget gavn for os i Horsens (vi er det eneste tophold, der trumfer deres styrker), og jeg ved ikke helt, om han simpelthen er for vanvittig at hive ind i en dansk topklub. Man kunne frygte, han er bedst i rollen som underdog, men hvem ved?
Der er i hvert fald en verden til forskel i forhold til Thorups mere rolige stil, og ærlig talt så har jeg nydt, at vores træner ikke konstant kom i ordkrig med modstanderne (no offense, Glen).
Den er sgu svær.
Midtjylland!
tirs 9. okt 2018
Er der én FCM fan der hopper med på den Bo Henriksen? Er der nogen der ønsker det?
Bo er allersidst på min liste. Som jeg ser det er det kun sjællændere der synes de har det mega sjovt med det, og fred være med det, men nøj hvor vil jeg være ked af at se ham i FCM :)
Bo er allersidst på min liste. Som jeg ser det er det kun sjællændere der synes de har det mega sjovt med det, og fred være med det, men nøj hvor vil jeg være ked af at se ham i FCM :)
tirs 9. okt 2018
Hvad med Thomas frank? Han er en assistent i Brentford og allerede en del af Benham A/S. Jeg tror ikke han ville blive en succes, men ser ham bestemt være i deres overvejelser.
tirs 9. okt 2018
Altså, jeg ønsker mig Michelsen, men timingen er ikke rigtig.
Det kunne også blive noget med, at Priske og Bak tager roret for en stund, mens vi leder efter den rette afløser. Men der er bare den risiko, at sådan en løsning skaber problemer i forhold til hierarkiet i klubben, hvis der går længe med at finde en ny chef.
Og hvis Thorup virkelig tager til Gent, vil han måske også have nogen fra staben med?
Det kunne også blive noget med, at Priske og Bak tager roret for en stund, mens vi leder efter den rette afløser. Men der er bare den risiko, at sådan en løsning skaber problemer i forhold til hierarkiet i klubben, hvis der går længe med at finde en ny chef.
Og hvis Thorup virkelig tager til Gent, vil han måske også have nogen fra staben med?
Midtjylland!