PLEASE VAR
Snak
ons 30. sep 2020
ej jeg FATTER IKKE at der ikke bliver dømt straffe? Han går på ingen måde efter bolden jo?
ons 30. sep 2020
Selvom det havde været rart, så synes jeg ikke, at det var nok til et straffespark. Jeg var blevet rasende, hvis det var dømt i den anden ende.
ons 30. sep 2020
FCM blir altså spillet tynde i deres venstreside. Alt for langsomme i opfattelse. Er det Paulinho der hænger?
Redigeretons 30. sep 2020
Vi skal mere på bolden. Det skal ikke allerede være forbi inden 2. Halvleg.
Men Slavia spiller også godt i dag.
Men Slavia spiller også godt i dag.
Captain America.
FCM
ons 30. sep 2020
Kamp om bolden? Slavia spilleren havde ingen intentioner om, at gå efter bolden i situationen og går direkte i ryggen.