Snak

Mere indhold efter annoncen
PLEASE VAR
Går ikke efter bolden og en arm direkte i ryggen. Skidt
ej jeg FATTER IKKE at der ikke bliver dømt straffe? Han går på ingen måde efter bolden jo?
Selvom det havde været rart, så synes jeg ikke, at det var nok til et straffespark. Jeg var blevet rasende, hvis det var dømt i den anden ende.
Der var er græsstrå der væltede Evander. Pinligt
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Der var ikke straffe, kamp om bolden.
FCM blir altså spillet tynde i deres venstreside. Alt for langsomme i opfattelse. Er det Paulinho der hænger?
Vi skal mere på bolden. Det skal ikke allerede være forbi inden 2. Halvleg.

Men Slavia spiller også godt i dag.
Captain America. FCM
Kamp om bolden? Slavia spilleren havde ingen intentioner om, at gå efter bolden i situationen og går direkte i ryggen.
Vi mangler den sidste opspilsstation, der kan holde i bolden, så holdet kan trække op
Captain America. FCM
Annonce