Redigeretons 30. sep 2020
PUha hvor er det en forbandet start at få. Jeg synes egentlig vi spiller os okay ind i halvlegen, havde vi ikke lukket det tumle mål ind i starten tror jeg faktisk jeg ville have siddet med en okay fornemmelse. Men det er den slags mål man lukker ind når man ganske enkelt ikke er klar fra start.
Det kan godt ske han er verdens bedste dommer, men hvad sker der for at han lader dem trække SÅ meget tid? Han beder dem skynde sig. Så skifter de gudhjælpemig frisparksskytte og bruger YDERLIGERE 15-20 sekunder. Det er kynisk og proffesionelt, det skalde have. Hvad skal man i øvrigt bruge VAR til når den ikke dømmer det straffe til Kaba? Det er nemt at være forsvarsspiller hvis man ikke engang behøves forsøge at nå bolden men bare kan banke direkte ind i ryggen på angriberen i afslutningsøjeblikket.
Nu er der kun en ting der tæller: Frem over stepperne. Vi kan altså godt score mod dem her.
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!