Snak

Mere indhold efter annoncen
Kom så, stress dem nu, de skal være nervøse. Der er dem der har alt at tabe.
Does anyone in here have telekinetic powers? If you do, please raise my hand. - I øvrigt mener jeg, at pandaerne i København Zoo bør deporteres
Det der mål er jo netop grunden til, at kaba er så forbandet frustrerende at følge. Kæmpe potentiale. Men kun i glimt
moderator
Er det ikke lidt en gave med det straffe?
Dette er en signatur.
Hvorfor Kaba?
moderator
Nej nej Kaba
Dette er en signatur.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Han skulle aldrig have sparket. Skuffende

Omspark hvad fanden Haha
moderator
Haha vanvid.
Dette er en signatur.
Historisk tyveri!
Så kan I vidst ikke bede om mere ;)
Ville være rart med nye ejere der interesser sig for fodbold ! Hverken PSE's bestyrelse eller direktion har en klap forstand på fodbold !
moderator
Køligt af Scholz. Det må have været lange minutter at stå der.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Annonce