JAH FOR SATAN!!! Vi blev reddet af VAR, selvom det vel som sådan er helt korrekt dømt begge dele, så er det jo den slags der man egentlig hader ved VAR - var det sket modsat så havde jeg været edderspændt rasende.
Men fuck det! Fuck det hele! Det her er for vildt!
Men fuck det! Fuck det hele! Det her er for vildt!
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!