Snak

Mere indhold efter annoncen
JAH FOR SATAN!!! Vi blev reddet af VAR, selvom det vel som sådan er helt korrekt dømt begge dele, så er det jo den slags der man egentlig hader ved VAR - var det sket modsat så havde jeg været edderspændt rasende.

Men fuck det! Fuck det hele! Det her er for vildt!
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Sikke da en afslutning!!
Hahaha. Shit, et indhop.
Tillykke til fcm, hold op en afslutning.
Fan af Liverpool FC & Vejle Boldklub siden 1990'erne.
Vanvittigt indhop!!! Wauw!
Christian Eriksen siger selv, at han var død i fem minutter, og at det er paradoksalt, at han får blomster, bare fordi han er i live.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
JEG DRØMMER
moderator
Det er noget af det mest groteske jeg har set. Utroligt som FCM kan klare sig igennem alt uden at spille særlig godt. Hvad søren kan det ikke blive til.
Nå ja så har man heldet på sin side her, men det er jo ikke held hver gang.
Dette er en signatur.
Imponerende vendt i 2.halvleg. Stort tillykke til jer.
Sory Kaba er godt nok en ringe fodboldspiller - hold da op. Dreyer er fremragnede. Tillykke til jer!
Stort tillykke.

Skidt for potentielle konkurrenter, men nu har FCM omvendt for alvor chancen for at udfordre FCK´s dominans.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
Annonce