Mest imponerende er vinde med 10 mand. Er du sindsyg Sory Kabe bliver svær at komme af med...
Snak
ons 30. sep 2020
Tillykke herfra (fcker)
Nu har i fået vores manglende kynisme. Sørg nu for at skrabe point sammen i gruppespillet
Nu har i fået vores manglende kynisme. Sørg nu for at skrabe point sammen i gruppespillet
Redigeretons 30. sep 2020
Hvor er det sindssygt..
#WHOCARES - Alle i Danmark.. Selv FCK.. Sikre dem lige 10 millioner. Hvis de kommer i EL
#WHOCARES - Alle i Danmark.. Selv FCK.. Sikre dem lige 10 millioner. Hvis de kommer i EL
Captain America.
FCM
ons 30. sep 2020
Så er det nu i laver et bud på Wilczek. Han vil gerne vinde noget og kan lokkes med lidt ekstra i lønposen:)
ons 30. sep 2020
Kaba spillede dårligt, ja.
Kaba scorede et fremragende mål, ja.
Og dermed er han tilgivet for i aften.
Hvor er Dreyer dog vild. WAUW.
Det er et sindsygt resultat, og det er kynisk.
Og så er jeg bare vild med Sisto og Mabils bromance.
Kaba scorede et fremragende mål, ja.
Og dermed er han tilgivet for i aften.
Hvor er Dreyer dog vild. WAUW.
Det er et sindsygt resultat, og det er kynisk.
Og så er jeg bare vild med Sisto og Mabils bromance.
" Og så er jeg bare vild med Sisto og Mabils bromance."
Der har jeg det helt omvendt.
Scholtz er for vild. Kunne godt komme ind omkring landsholdet.
Der har jeg det helt omvendt.
Scholtz er for vild. Kunne godt komme ind omkring landsholdet.
Dette er en signatur.
ons 30. sep 2020
Fuck nu om vi henter en masse point i gruppespillet, vi bliver nok kørt ud på røv og albuer alligevel. Hellere trække tre giganter og ryge ud på en klar sidsteplads med en målscore lig med Nordsællands få år tilbage, end at fedte os igennem på en heldig tredjeplads i en gruppe med Zenit, Shaktar og Olympiakos.
Giv os Real, Chelsea og Leipzig, tak - også selvom det bliver uden tilskuere.
Giv os Real, Chelsea og Leipzig, tak - også selvom det bliver uden tilskuere.
Does anyone in here have telekinetic powers?
If you do, please raise my hand.
- I øvrigt mener jeg, at pandaerne i København Zoo bør deporteres
ons 30. sep 2020
Tillykke, jeg håber der åbnes lidt op for nogle tilskuere senere på efteråret, lidt bitter ikke at kunne opleve sit holds første kval til det forjættede land
Hvad laver tibetanske munke? De spiller jo happy jazz
- AaB af 1885