Snak

Mere indhold efter annoncen
"De ved jo hvem fanden der sparker det lort ind" Hold kæft jeg elsker Priske
Uha, glæder mig til highlights og interviews. Sad fanget på et spansk stream hele vejen. Men så fik man da et par golazos med.

Jeg elsker det her hold.
Midtjylland!
Et stort tillykke med indtoget i CL. Flot kamp igen.
Lidt statistik omkring Kaba oven på kampen:
Afleveringspræcision 61% (11/18). Til sammenligning havde Mabil og Paulinho begge 60%. Disse 3 spillere havde kampens laveste afleveringspræcision.
Vundne Dueller 69% (11/16), flere end nogen anden i kampen - heraf 9 vundne luftdueller og 3 tabte. Til sammenligning havde Slavias angreb samlet 3 vundne dueller ud af 22. Kaba havde i øvrigt 50% vundne Dueller ved pausen - 5/10)
Kaba havde 2 chancer i kampen - det højeste antal for FCM, sammen med Scholz og Dreyer. Derudover stod Onyeka og Sviatchenko for en hver.

@Deja-Vu
Det er vel netop også i denne sæson, hvor der ikke er tilskuere, at FCMs chancer for avancement er bedst?! Uanset hvordan puljen ser ud. Jeg er dog enig: det er sjovere at se mod store hold, uanset hvor store øretæver man risikerer at løbe ind, for FCM må alt andet lige være kæmpe underdog i alle 6 kampe.
Jeg tvivlede aldrig!

Hold nu kæft det er vanvittigt. Troede sgu aldrig denne dag ville komme. Kom så med Barca i lodtrækningen.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Må jeg lige have lov at minde om at vi købte Dreyer for sølle 6 millioner?
Ting går hurtigt i fodbold. Pione må virkelig være glad for sin beslutning om at vælge FCM til, nu får han CHL bold og alternativet er i en kæmpe krise.
Det er så fantastisk det her. Wow!
Moneyball Midtjylland - Danmarksmester 2015, 2018, 2020 & Pokalmester 2019
Det kommer næppe til at ske, men hvor kunne det være godt for jer at få hentet den klasseangriber i mangler.
moderator
Måske en fra BIF?
Dette er en signatur.
Annonce