Det er noget af det mest groteske jeg har set. Utroligt som FCM kan klare sig igennem alt uden at spille særlig godt. Hvad søren kan det ikke blive til.
Nå ja så har man heldet på sin side her, men det er jo ikke held hver gang.
Ret lavt niveau.
Og så af en moderator...
Så FCM spillede ikke godt mod Young Boys? Du siger at de klarer sig igennem
ALT uden at spille godt?! Det er en
vanvittig statement.
Det lugter mest af alt som en bitter FCK fan.
Og så snakker du om held. Tjaeh.
Facts:
Vi blev snydt for straffe i første halvleg.
Hands i feltet = straffe,
ifølge reglerne.Hvis målmanden har begge fødder væk fra stregen, når straffet bliver sparket, er det omspark,
ifølge reglerne.Jeg kan ikke tælle på 4 hænder hvor mange gange FCK har spillet piv hamrende ringe i europa, og stadig hentet point.
FCM var KLART bedst mod Ludo, og var i anden halvleg af YB kampen også KLART bedst.
De var også KLART bedst mod Slavia i første kamp.
Men nej nej, de spiller aldrig godt og lever kun på held :-)