Håber inderligt at Steinlein og Ankersen får sendt nogle spydige kommentarer i retning af FCK.
Det fortjener Ståle i høj grad
Det håber jeg inderligt IKKE at de gør. Hvorfor? Det er jo netop den slags hovmod, vi skal lade dem om.
I stedet kan man jo nyde at både Ludogorets og Young Boys har kvalificeret sig til Europa League. Det siger jo også noget om FCM´s bedrift at alle 3 hold, de har mødt i kvalifikationen trods alt var gode nok til EL.