Jeg er meget enig. Det er åbenlyst hvorfor man når frem til den konklusion at han ikke er god nok. Men det overrasker mig faktisk stadig at man opgiver ham nu. Synes erfaringen siger at FCM er meget tålmodige med indkøb der ikke rigtig slår til (Borring!) Jeg forstår det godt, men på en eller anden måde synes jeg det er ærgerligt at det ikke gik med Kaba. Man kan mærke at Priske virkelig har prøvet på at få det til at fungere, men det ville bare ikke gå op i en højere enhed.
Men jeg er fuldstændig enig i at timingen ikke er den bedste. Vi står overfor et gruppespil, så ved mindre man med 100 % sikker VED at erstatningen er plug-n-play og fra dag 1 bare er bedre end Kaba, så havde jeg hellere set man ventede. Jeg troede, at hvis man havde opgivet ham, at man ville vente til vinter. Håbe på han laver en enkelt pind mod Liverpool eller sådan noget, og så håbe på en eller anden rig russerklub får øjnene op for det, og ikke opdager at det sgu nok mere var held end forstand og så smider boksen efter ham.
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!