Evander er vel næsten den af Erik, Scholz, Frank, Cajuste og Evander som vi bedst kan undvære. Han har ikke været god siden hans skade. Udover jeg synes han var god i Prag i presset. Han er sgu blevet helt ferm i disciplinen. I forhold til midtbanen har man jo også set Mikael Anderson brugt både som 8´er mod Randers og ofte som 10´er i sidste sæson. Man kan også skubbe Dreyer derind og så bruge Mabil og Pione på de to kanter. Så der er en række muligheder, men jeg vil synes at det er en skam at rykke Dreyer væk fra den kant selvom jeg godt kan se ham gøre det fint som 10´er i vores system. Han er for vild.
Men jeg er enig i at det kan se smalt ud derinde. Man må godt nok være sikker på at Nicolas Madsen nemt kan spille også i de helt store kampe hvis en af Frank og Cajuste mangler. Jeg kan også godt være lidt bekymret, men jeg har omvendt også været stor fortaler for at de unge drenge får chancen selvom vejen til førsteholdet er blevet sværere. Nicolas Madsen viste jo virkelig at han kan steppe op når der er brug for det da han spilede i Parken i foråret. Nogen gange er det bare et spørgsmål om at turde stole på at ungdommen stepper op når det kræves af dem.
Jeg er bekymret for bagkæden. Jeg ser simpelthen ikke det lys i James som Priske og resten af staben åbenbart gør. Jeg så nærmest hellere Sery Larsen som 1. reserve når man valgte at sende Nico væk.
Men jeg er enig i at det kan se smalt ud derinde. Man må godt nok være sikker på at Nicolas Madsen nemt kan spille også i de helt store kampe hvis en af Frank og Cajuste mangler. Jeg kan også godt være lidt bekymret, men jeg har omvendt også været stor fortaler for at de unge drenge får chancen selvom vejen til førsteholdet er blevet sværere. Nicolas Madsen viste jo virkelig at han kan steppe op når der er brug for det da han spilede i Parken i foråret. Nogen gange er det bare et spørgsmål om at turde stole på at ungdommen stepper op når det kræves af dem.
Jeg er bekymret for bagkæden. Jeg ser simpelthen ikke det lys i James som Priske og resten af staben åbenbart gør. Jeg så nærmest hellere Sery Larsen som 1. reserve når man valgte at sende Nico væk.
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!