Den er også blevet lidt tynd, når både riis og nikolajsen er lejet ud...
Gad vide om man ikke har solgt både Scholz og Svia senest til næste sommer. Så har man Høgh, James og de to unge til at kæmpe om at blive en del af den nye konstellation, måske sery også
Gad vide om man ikke har solgt både Scholz og Svia senest til næste sommer. Så har man Høgh, James og de to unge til at kæmpe om at blive en del af den nye konstellation, måske sery også