Snak

Mere indhold efter annoncen
Den er også blevet lidt tynd, når både riis og nikolajsen er lejet ud...

Gad vide om man ikke har solgt både Scholz og Svia senest til næste sommer. Så har man Høgh, James og de to unge til at kæmpe om at blive en del af den nye konstellation, måske sery også
Giver mening.. Vi har måtte trækkes med James i kampene efter vores Kval kampe. Det er ikke gået særlig godt.

Hvad med højrebacken når Joel ikke spiller..
Captain America. FCM
Den har dion cools siddet på :)

Hvad er egentlig status på Dyhr? Hvorfor får han ikke nogle kampe på venstrebacken?
Dyhr spillede sidste weekend gjorde han ikke? :)
Jeg er meget lykkelig hvis det er lykkedes os at holde på vores start 11´er og samtidig gardere os i forsvaret, og hente en angriber med et måske stort potentiale, som forhåbentligt kan udfordre Kaba.

Men det er altså vanvittigt hvis Plaffe ikke kommer videre..
FCM siden 2002.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
moderator
Så har man 5 eller 6 angribere til en enkelt plads. Selv med CL er det rimelig mange. Vibe og Schwartz må vel videre i næste vindue. Løntunge og gamle spillere.
Dette er en signatur.
Ja, det er optimalt at man ikke fik afskibet Scwhartz og Vibe. Ronnie må dog kigge indad hvad det angår og han står næppe i en bedre forhandlingsposition til vinter.

Vibe er dog mere multi-purpose end Scwhartz, så måske man kan finde en anden position til ham, men uanset det, står han nok ikke til alverden af spilletid.

Det ligner et par spillere i overskud..
Jeg så gerne at Plaffe og Vibe var røget videre i dette vindue.
FCM siden 2002.
De er på pokalholdet, lad os sige det sådan.
Midtjylland!
Annonce