Jeg er godtnok noget splittet på denne Ståle-fyring, men som tidligere nævnt, kommer den ikke bag på mig.
Ingen tvivl om, at Ståle nok skulle kunne få vendt skuden før eller siden. Jeg har dog svært ved at vurdere om denne fyring taler til vores fordel langsigtet. Et er ligaen, noget andet er FCK i Europa. Hyrer de David Nielsen kan det godt få store konsekvenser for de danske coefficint-point, hvor jeg tvivler på, at han kan løfte byrden europæisk.
Modsat er jeg glad for at Ståle er væk fra mediebilledet. Selvføleligt skal der være plads til noget gas mellem os og dem, men hans selvhøjtidelighed og arrogance har dog været kvalmende at være vidne til. Dette vil jeg ikke savne. Nu har de dog hentet Zanka, så vi slipper nok ikke helt for denne slags kommentarer alligevel.
God bedring FCK - forhåbentligt er i snart tilbage hvor i hører til... to skridt bag os.
Does anyone in here have telekinetic powers?
If you do, please raise my hand.
- I øvrigt mener jeg, at pandaerne i København Zoo bør deporteres