Det er simpelthen utrolig hvis OB for anden kamp i træk i Herning kan slippe afsted med at blive fucking spillet ud på røv og albuer og alligevel vinde 1-0. De er jo fuldstændig udspillet i nærmest hele første halvleg, men det er et ganske fint mål de laver dog efter en kæmpe fejl af Jens-Lys
Oliver Christensen er en ganske habil superliga-målman og et stort talent. Men hver gang han er i Herning bliver han så åbenbart til Manuel Neuer.
Oliver Christensen er en ganske habil superliga-målman og et stort talent. Men hver gang han er i Herning bliver han så åbenbart til Manuel Neuer.
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!