Ja, men det er vel kun FCK, BIF og AGF der kan tage den. Ellers vil det være en mindre sensation. FCK kan sagtens snuppe den i år. Men jeg tænker der går lang tid før de er oppe i det gear, vi kender dem for. For en uge siden havde jeg vel nærmest lukket dem ude af dette års guldkamp, men med Ståles fyring og Zankas hjemkomst, så er de rykket et stykke nærmere det niveau de burde have, og helt sikkert desværre får igen ;) Men de skal til at vende bøtten nu, og med en gruppe spillere på over 30, hvoraf mange er disponible for skader, og uden nogle til at tage over. Uden bredde på bænken og en organisation der sejler. Jeg tror bare ikke på dem, her på den korte bane.
Det bliver en meget lige liga, og jeg ved ikke hvorfor jeg tænker BIF. Men de der sidsteminutssejre giver vinger, og hvis de vinder de næste 2 vil de være 8 point foran os. Og vi skal prioritere 2 turneringer. Og de er langt fra noget dårligt hold.
Af AGF, FCK og BIF kan jeg ikke se hvorfor BIF ikke skulle være vores største konkurrent i år. Men det kan blive tæt.
Det bliver en meget lige liga, og jeg ved ikke hvorfor jeg tænker BIF. Men de der sidsteminutssejre giver vinger, og hvis de vinder de næste 2 vil de være 8 point foran os. Og vi skal prioritere 2 turneringer. Og de er langt fra noget dårligt hold.
Af AGF, FCK og BIF kan jeg ikke se hvorfor BIF ikke skulle være vores største konkurrent i år. Men det kan blive tæt.