Det er ikke helt sådan det hænger sammen.
Nicolaisen var led og ked af at sidde på bænken, og da Sviatchenko og Scholtz begge blev, var der ikke udsigt til andet - derfor blev han lejet ud. Høegh er hentet på en etårig som garderings-/aflastningsspiller.
Nicolaisen var led og ked af at sidde på bænken, og da Sviatchenko og Scholtz begge blev, var der ikke udsigt til andet - derfor blev han lejet ud. Høegh er hentet på en etårig som garderings-/aflastningsspiller.
I'll be honest, Gamby. I've never had an ounce of respect for you. I just thought you were the lamest, dumbest person I'd ever met. Just somebody who was fuckin' *nothing*.