Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er ikke helt sådan det hænger sammen.

Nicolaisen var led og ked af at sidde på bænken, og da Sviatchenko og Scholtz begge blev, var der ikke udsigt til andet - derfor blev han lejet ud. Høegh er hentet på en etårig som garderings-/aflastningsspiller.
I'll be honest, Gamby. I've never had an ounce of respect for you. I just thought you were the lamest, dumbest person I'd ever met. Just somebody who was fuckin' *nothing*.
Held og lykke iaften
Forza Napoli Sempre!
Held og lykke iaften


Samme herfra :)

//hjst
"Engang Danmarks fodboldby nummer 1. "Klubånd i solskin - troskab i regn"
Evander siet fra. Resten er det forventede. Tja. Det er vel fair nok. Vi har pt. en "idealopstilling" på 12 mand. Der vil altid være én, der skal trække sorteper, og Evander har ikke været helt oppe at ringe siden skaden.

Held og lykke, gutter!
Midtjylland!
Vi har i hvert fald ikke ambitioner om at stille os ned og forsvare. Jeg kan godt lide det, og det ligger heller ikke i hverken i klubbens mentalitet eller evner. Men man kan dælme godt risikere en øretæve.

Jeg har faktisk gode fornemmelser - det plejer at være et dårligt tegn.
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Held og lykke og god kamp :)
SAaB Korabi Peshkopi Churchill Brothers AaB U. Sucre
God kamp herfra!
Så ikke optakt, så beklager hvis det er sagt der.

Men hvorfor en hvid trøje?
Held og lykke, lidt ærgeligt med de manglende fans. Det ser også ud til der er flere ´fans´ i jakkesæt i dag end der plejer ud fra de billeder de viste og der har været mere trommelyd og støj i jeres Superliga kampe med 500 på stadion.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Det er et uefa krav at hold skal have en lys og en mørk trøje er jeg ret sikker på. Den lyse trøje er så blevet hvid :)
Annonce