Man må sige vi fik en hård introduktion til Champions League gruppespillet - velkommen til de store klasser!
Jeg er måske en farvet fan, men jeg synes egentlig at noget af kritikken er unfair og meget hård rundt omkring. Jeg synes jo faktisk vi er okay med i store dele af kampen. De første 15 minutter vi vel nærmest bedst, i anden halvleg er vi på et niveau jeg ikke synes man behøves skamme sig over. Desværre falder vi helt sammen i 25 minutter i første halvleg, og så går det jo stærkt mod et hold som Atalanta. Jeg er helt enig i at det så meget bedre ud da Evander kom ind. Tænker Priske og trænerteamet har lært meget af denne her kamp om, hvordan vores koncept og system skal justeres til når vi spiller mod de allerstørste hold. Jeg kan godt lide at man helt generelt holder fast i det der har givet succes indtil videre. Nu handler det om at bygge på der hvor der skal bygges på. Det er især inde centralt, hvor især Jens-Lys stod skidt, men jeg også synes at man så Franks begrænsninger. Han er et monster i ligaen, var et monster i kvallen, i går var han ganske ordinær. Dreyer er enten genial som hjemme mod Slavia, eller også er han helt væk som ude mod Slavia eller igår (det gælder i øvrigt også Pione og Mabil). Joel havde også en svær aften, især i afspillet med bolden. Kaba får meget kritik igen efter igår, og jeg ved godt at jeg efterhånden lyder som formand for hans fangruppe, men jeg synes altså han gør det okay igår. Han holder ikke fast i alt, men holder fast i noget, og når han gør står han jo tit helt alene på deres halvdel med 3 centerstoppere - hvad skal han næsten gøre? Attituden omkring frispark og manglende løbeevne er dog fortsat gældende.
Men overordnet synes jeg jo ikke vi spiller SÅ forfærdeligt, men måske en anelse naivt. Jeg er spændt på hvad Priske og Co. tager med herfra og ændrer til Tirsdag. Jeg tror sgu stadig på vi nok skal nappe nogen point i det her gruppespil. Vi skal også lige have en realistisk mulighed for at komme ind i det. Atalanta var nye i det sidste år, de havde 1 point efter fire kampe men gik videre, det skal vi nok nå ;)
Jeg er måske en farvet fan, men jeg synes egentlig at noget af kritikken er unfair og meget hård rundt omkring. Jeg synes jo faktisk vi er okay med i store dele af kampen. De første 15 minutter vi vel nærmest bedst, i anden halvleg er vi på et niveau jeg ikke synes man behøves skamme sig over. Desværre falder vi helt sammen i 25 minutter i første halvleg, og så går det jo stærkt mod et hold som Atalanta. Jeg er helt enig i at det så meget bedre ud da Evander kom ind. Tænker Priske og trænerteamet har lært meget af denne her kamp om, hvordan vores koncept og system skal justeres til når vi spiller mod de allerstørste hold. Jeg kan godt lide at man helt generelt holder fast i det der har givet succes indtil videre. Nu handler det om at bygge på der hvor der skal bygges på. Det er især inde centralt, hvor især Jens-Lys stod skidt, men jeg også synes at man så Franks begrænsninger. Han er et monster i ligaen, var et monster i kvallen, i går var han ganske ordinær. Dreyer er enten genial som hjemme mod Slavia, eller også er han helt væk som ude mod Slavia eller igår (det gælder i øvrigt også Pione og Mabil). Joel havde også en svær aften, især i afspillet med bolden. Kaba får meget kritik igen efter igår, og jeg ved godt at jeg efterhånden lyder som formand for hans fangruppe, men jeg synes altså han gør det okay igår. Han holder ikke fast i alt, men holder fast i noget, og når han gør står han jo tit helt alene på deres halvdel med 3 centerstoppere - hvad skal han næsten gøre? Attituden omkring frispark og manglende løbeevne er dog fortsat gældende.
Men overordnet synes jeg jo ikke vi spiller SÅ forfærdeligt, men måske en anelse naivt. Jeg er spændt på hvad Priske og Co. tager med herfra og ændrer til Tirsdag. Jeg tror sgu stadig på vi nok skal nappe nogen point i det her gruppespil. Vi skal også lige have en realistisk mulighed for at komme ind i det. Atalanta var nye i det sidste år, de havde 1 point efter fire kampe men gik videre, det skal vi nok nå ;)
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!