Vi har generelt været skidt spillende i ligaen i denne sæson efter en Europa kamp.. Med så bred en trup bør der også roteres mere.. Man kunne F.eks god undlade Kaba til i dag og have Ronnie med i stedet for.
Så forstår jeg ikke hvorfor Anderson altid er foretrukket fremfor Isaksen.
Så forstår jeg ikke hvorfor Anderson altid er foretrukket fremfor Isaksen.
Captain America.
FCM