Iøvrigt er vi ved at være der, hvor jeg mener, at vi ikke længere kan siges at have den største og dyreste flop i angrebet her i ligaen.
Kaba og Kaufmann blev hver især købt for et beløb lige omkring de 25 mil., og resultatmæssigt, har vi indtil videre fået noget mere ud af vores dyre flop-angriber.
Taget alle gældende kampe i betragtning siden de to spillere skiftede til 2xFC, lyder stats som følgende:
Kampe/minutter:
Kaba: 43/2.856
Kaufmann: 27/1.248
Mål/assists:
Kaba: 10/6
Kaufmann: 1/1
Minutter pr. mål:
Kaba: 285,6
Kaufmann: 1.248
Kort:
Kaba: 9 gule
Kaufmann: 4 gule (1 udvisning)
Kaufmann er selvfølgeligt noget yngre, og kan nå at udvikle sig meget endnu. Der har dog endnu ikke været noget synlig udvikling i hans spil, modsat Kaba som langtsomt har løftet sit spil (kampen i går undtaget). Attituden giver jog dog gerne, at den virker noget højere hos Mikkel end Sory.
Does anyone in here have telekinetic powers?
If you do, please raise my hand.
- I øvrigt mener jeg, at pandaerne i København Zoo bør deporteres