Det kan virke mærkeligt, men jeg har lige siden grupperne blev trukket haft en mærkelig mavefornemmelse af, at vi lige netop i denne kamp, kan gå ind og overraske stort. Så selvom hjernen siger mig, at vi taber med 3-4 mål, tror mavefornemmelsen et eller andet sted på, at vi kan hive en uafgjort hjem eller ligefrem vinde.
Det virker urimeligt svært. Men hvis Nordsjælland kan spille uafgjort mod Juventus, OB kan slå Real Madrid og København kan spille uafgjort mod historien måske stærkeste Barcelona-hold, så burde der også være en minimal chance.
Does anyone in here have telekinetic powers?
If you do, please raise my hand.
- I øvrigt mener jeg, at pandaerne i København Zoo bør deporteres