Ja, men han var der trods alt kun et halvt år. Han kom dog ind og scorede et meget vigtigt mål sidst i en EL kamp. Og det blev for alvor startskuddet på hans gennembrud i FCM :)
Snak
tirs 27. okt 2020
De skifter Salah og Mane ind. Vi skifter Anderson ind. de siger vist lidt om forskellen på de to trupper
tirs 27. okt 2020
Så tæt på at udligne efter 89 minutter på Dreyers chance, og i stedet taber vi så 2-0...
2-0 på Anfield er dog ingen katastrofe - langt fra.
Det var en rigtig mandfolks præstation over hele linjen, og med lidt held og kynisme, kunne den også sagtens være endt 2-2, på 2x Dreyer. Ærgerligt, men forventelig resultat.
2-0 på Anfield er dog ingen katastrofe - langt fra.
Det var en rigtig mandfolks præstation over hele linjen, og med lidt held og kynisme, kunne den også sagtens være endt 2-2, på 2x Dreyer. Ærgerligt, men forventelig resultat.
Does anyone in here have telekinetic powers?
If you do, please raise my hand.
- I øvrigt mener jeg, at pandaerne i København Zoo bør deporteres
tirs 27. okt 2020
Jeg ærger mig så sindsygt over at Dreyer ikke scorer der. Vi gør så mange ting rigtigt. Vi er med i kampen og holder os i live, da der er spillet et par af 70 minutter går man lige det skridt længere frem og begynder faktisk at skabe muligheder. Så skaber man den ene store chance man til gengæld skal scorer på i den slags kampe. Vi holder Liverpool helt nede på to score chancer, plus et lidt uheldigt straffespark. Flot indsats af drengene. Jeg ærger mig sindsygt, selvom det måske kan virke forkælet.
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!
tirs 27. okt 2020
Flot flot præstation, og med lidt mere skarphed fra Dreyer, havde de også lavet et mål eller to.
Pil op til Jens Lys, Onyeka og midterforsvaret. Pil ned for Mabil og Joel Anderson, der ligner en, der ikke kan være med på det her niveau hvad angår teknik og overblik.
Pil op til Jens Lys, Onyeka og midterforsvaret. Pil ned for Mabil og Joel Anderson, der ligner en, der ikke kan være med på det her niveau hvad angår teknik og overblik.
tirs 27. okt 2020
Elsker Dreyer, han er klasse og har et sindssygt potentiale og et fantastisk drive med bolden.
Men hold nu fast han skylder nogle kasser.
Han brændte en 100% chance mod Atalanta, en mod BIF og to mod LFC.
Av av av.
Vi fortjente 100% en uafgjort i dag, det kan slet ikke diskuteres. Var den endt 1-1 eller 2-2 havde det været et retvisende resultat.
Men hold nu fast han skylder nogle kasser.
Han brændte en 100% chance mod Atalanta, en mod BIF og to mod LFC.
Av av av.
Vi fortjente 100% en uafgjort i dag, det kan slet ikke diskuteres. Var den endt 1-1 eller 2-2 havde det været et retvisende resultat.
FCM siden 2002.
tirs 27. okt 2020
De kampe hvor Andersson ikke har spillet, der har FCM været dårlige. Mod både Randers og Sønderjyske. Cools er ikke god. Så jeg er meget uenig. Offensivt er han måske ikke den bedste, men skid hul i det. Han er god defensiv.
Jeg siger ikke Cools er bedre, for det er han slet ikke, jeg siger bare J.Andersson er alt for ringe offensivt.
Gad godt man sendte Cools videre og så hentede en seriøs udfordrer til J.Andersson, for han har intet vist offensivt i mange måneder.
FCM siden 2002.
tirs 27. okt 2020
Jeg er egentlig også rigtig godt tilfreds med dagens kamp. Jeg er overbevist om at vi havde fået 1-1 hvis Dreyer havde scoret på den sidste chance. Vi spiller helt lige op med et af verdens bedste hold. Det er fandme flot klaret! Jeg håber snart vi kan få Evander i form igen, så vi kan spille med Dreyer og Sisto på kanterne, og så med Evander på 10eren. Jeg synes ikke Mabil har vist et specielt højt niveau i et godt stykke tid nu. Dertil spiller Joel Andersson igen en dårlig kamp, han må også godt snart komme på niveau igen efter sin skade.
tirs 27. okt 2020
Er nu mere nervøs for Paulinho end Joel. Jeg syntes Paulinho ser meget svag ud i kampe som disse.
Nå, så fik Cajuste også gult. Tvivler kraftigt på, at vi slutter 11 mand på banen.
Seriøst????? Jeg synes Paulinho viser stort overskud og ro på bolden. Synes han med længder er vores bedste back.
Kan ikke komme på én eneste situation i dag hvor han så skidt ud.
FCM siden 2002.
tirs 27. okt 2020
Hold nu op. Liverpool var på cruise control og startede uden 6 fra start-11´eren. Fin indsats, men resultatmæssigt ikke i nærheden af hverken FCK eller AaB der begge hentede uafgjort på hhv. Stamford Bridge og Old Trafford.
I skal bænke Mabil, der ikke har niveau, og se at få banket lidt gejst ind i Andersson der virker ved siden af sig selv.
Interessant med Ajax-kampene.
I skal bænke Mabil, der ikke har niveau, og se at få banket lidt gejst ind i Andersson der virker ved siden af sig selv.
Interessant med Ajax-kampene.
Lazio hade rätt, Eguren har hjärtfel.