Snak

Mere indhold efter annoncen
Hold nu op. Liverpool var på cruise control og startede uden 6 fra start-11´eren. Fin indsats, men resultatmæssigt ikke i nærheden af hverken FCK eller AaB der begge hentede uafgjort på hhv. Stamford Bridge og Old Trafford.


Tak fordi du lige melder ind. Der er mig bekendt heller ikke nogen der prøver at sammenligne resultatet med nogle af de to præstationer - så tak fordi du lige får den presset ind, omend jeg ikke helt forstår hvad relevancen er?

Hold nu op. Liverpool var på cruise control og startede uden 6 fra start-11´eren. Fin indsats, men resultatmæssigt ikke i nærheden af hverken FCK eller AaB der begge hentede uafgjort på hhv. Stamford Bridge og Old Trafford.
I skal bænke Mabil, der ikke har niveau, og se at få banket lidt gejst ind i Andersson der virker ved siden af sig selv.
Interessant med Ajax-kampene.


Hold op med hvad??? Vi forholder os til dagens kamp, og der fortjente vi klart uafgjort, og havde også chancerne til det. Det er et faktum, uanset hvordan du vender og drejer den.

Du har fuldstændig ret i det med Mabil og J.Andersson, de har sgu været langt under niveau i en længere periode nu.

Ud over det er dit indlæg ret latterligt.
FCM siden 2002.
Hold nu op. Liverpool var på cruise control og startede uden 6 fra start-11´eren. Fin indsats, men resultatmæssigt ikke i nærheden af hverken FCK eller AaB der begge hentede uafgjort på hhv. Stamford Bridge og Old Trafford.
I skal bænke Mabil, der ikke har niveau, og se at få banket lidt gejst ind i Andersson der virker ved siden af sig selv.
Interessant med Ajax-kampene.


FCKs uafgjorte på Stamford Bridge kom efter Chelsea havde vundet 2-0 i Parken i første omgang. AaB mødte et United hold der var videre - tal lige om cruise control? Jeg forstår dog ikke dit behov for at tale den her præstation ned? Hvorfor er det vigtigt for dig?
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Paulinho har teknisk enormt overskud og ro. At lave to tunneller på Anfield som back er sgu fedt at se. Men defensivt er jeg også lidt usikker på ham. Men mest fordi jeg ikke ved hvor god han er defensivt.
Joel synes jeg dog har set usikker ud i CL, når det kommer til opspillet. Han laver nogle mærkelige beslutninger og dårlige afleveringer... Han virker nervøs.

Var FCK´s uafgjorte ikke også efter, at de havde tabt 2-0 på hjemmebane?
Tak for kampen!

Sviatchenko, Scholz og Paulinho viste godt niveau i dag, og Oneyka og Cajuste fik lukket godt ned, så Liverpool ikke kunne sætte tempo op igennem midten.
Dreyer er satme uheldig med ikke at få scoret.

Det må give blod på tanden ift. næste kamp.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg forstår virkeligt ikke hadet til Joel. Jeg syntes bestemt han har spillet fint, dog uden at være prangende. Om ikke andet, gjorde han det i hvert fald 100x bedre end den sidste højreback vi spillede med på engelsk grund.
Does anyone in here have telekinetic powers? If you do, please raise my hand. - I øvrigt mener jeg, at pandaerne i København Zoo bør deporteres
Had er også noget af en overdrivelse, men han har virket usikker i en længere periode... specielt i CL har han lavet nogle ukarakteristiske fejl...
Såvidt jeg kan se, så endte kampen 2-0, og Liverpool stillede med et B-hold, hvor fronttrioen var fornærmende ringe.
Der er ikke noget der hedder, at man kan fortjene uafgjort. I har to chancer I ikke scorer på, og så taber man. Liverpool kunne også sagtens have scoret til 2-0 inden - Firminos chance var større end Dreyers.
Bortset fra Dreyer var det desværre begrænset hvad I bød ind med offensivt, i en kamp uden tilskuere hvor det trods alt er noget nemmere at præstere end foran et fyldt stadion.
Det er som om der mangler lidt x-factor.
Bundsolidt forsvar dog, midtstopperparret er blandt de mest solide et dansk klubhold har haft internationalt. De udstråler begge enorm ro, og spiller med stort overskud.

Lazio hade rätt, Eguren har hjärtfel.
ND Hvorfor blander du dig egentlig i, hvad vi synes om kampen? :)
Såvidt jeg kan se, så endte kampen 2-0, og Liverpool stillede med et B-hold, hvor fronttrioen var fornærmende ringe.
Der er ikke noget der hedder, at man kan fortjene uafgjort. I har to chancer I ikke scorer på, og så taber man. Liverpool kunne også sagtens have scoret til 2-0 inden - Firminos chance var større end Dreyers.
Bortset fra Dreyer var det desværre begrænset hvad I bød ind med offensivt, i en kamp uden tilskuere hvor det trods alt er noget nemmere at præstere end foran et fyldt stadion.
Det er som om der mangler lidt x-factor.
Bundsolidt forsvar dog, midtstopperparret er blandt de mest solide et dansk klubhold har haft internationalt. De udstråler begge enorm ro, og spiller med stort overskud.


Du er ret sørgelig at komme herind med sådan noget gylle.

Der er jo ingen der kunne sætte en finger på resultatet, hvis den var endt 1-1 eller 2-2. Det er jo et faktum.

At liverpool stiller med et b-hold er liiiiiiiiiidt (meget) voldsomt sagt.

Efter Mane, Firmino og Salah kom ind, havde alle deres A spillere vel været på banen, udover Dijk, som er skadet? Hvem manglede at være på banen, fra deres start-11????????
FCM siden 2002.
Annonce