Ja, jeg har siden Atalanta kampen følt at Evander har så stor en motivation for UCL at han løfter sit spil gevaldigt i UCL. Det er mystisk at træneren ikke ser det samme.
Mabil er hamrende uskarp for tiden, han kan ikke slå et godt indlæg om det så gjaldt hans liv, og Sisto er bedre på kanten, så jeg fatter ikke at man ikke prøver med Evander fra start i UCL.
Mabil er hamrende uskarp for tiden, han kan ikke slå et godt indlæg om det så gjaldt hans liv, og Sisto er bedre på kanten, så jeg fatter ikke at man ikke prøver med Evander fra start i UCL.
FCM siden 2002.