Scholz er et bæst i dag, og Høgh gør det glimrende. Selv James gør det ok. Jeg tror, vi taber, men første halveg har været opløftende, og nogle af Atalanta spillerne virker frustrerede.
Snak
tirs 1. dec 2020
Flot præstation. Det var godt nok ikke det indtryk man fik efter de første 10min.
Jeg tror i får 3 point mod Liverpool. De har mange skader og kommer til at stille med alle reserverne.
Jeg tror i får 3 point mod Liverpool. De har mange skader og kommer til at stille med alle reserverne.
tirs 1. dec 2020
Rigtig godt kæmpet af gutterne. Den havde jeg ikke set komme.
Rart at få slettet nullet.
Rart at få slettet nullet.
Midtjylland!
tirs 1. dec 2020
Hvor i alverden kom det lige fra? Daniel Høgh fremragende duelstærk. Fortsætter han sådan kan jo nærmest bare tage over for Erik når han sælges. James spiller fremragende - er der to Torsdage i ugen? Flot fightet over hele linjen, en skam de fik udlignet, men vi blev sgu trætte.
Uden 3/4 af start-11, heriblandt anføreren, og på udebane mod et stærkt Atalanta hold vi har tabt 4-0 til, so som havde alt at spille for. Og så er det her vi henter pointet? Ja fodbold er sært. Der kunne måske godt ligge et mere og vente på Onsdag mod Liverpool. Så har vi vel gjort det man kunne forvente af os i en pulje som det her. Stærkt drenge!
Uden 3/4 af start-11, heriblandt anføreren, og på udebane mod et stærkt Atalanta hold vi har tabt 4-0 til, so som havde alt at spille for. Og så er det her vi henter pointet? Ja fodbold er sært. Der kunne måske godt ligge et mere og vente på Onsdag mod Liverpool. Så har vi vel gjort det man kunne forvente af os i en pulje som det her. Stærkt drenge!
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!
lør 5. dec 2020
Topkamp i U19 Ligaen: FCM - FCN
Idag lørdag d. 5/12 kl. 13
Livestream kan findes på FCMs akademiside på Facebook som jeg linker til her:
https://www.facebook.com/fcmidtjyllandakademi/
Idag lørdag d. 5/12 kl. 13
Livestream kan findes på FCMs akademiside på Facebook som jeg linker til her:
https://www.facebook.com/fcmidtjyllandakademi/
FCN - you might say I'm a dreamer...
Gør fodbolden tilgængelig! :)
lør 5. dec 2020
Godt at Paulinho slap, med tanke på hvor tynd det første kort var. Men der var klart gult på den anden. Ellers en værre gang rod. Det kan let afgøres af en tilfældighed til et af holdende, hvis ikke vi stepper op.
lør 5. dec 2020
En sejr på rutinen. Det er dejligt, vi kan tage sådan et resultat hjem nogenlunde sikkert efter en tur til Italien. Kontrasten i tempoet på de to kampe er slående.
VB havde den på overliggeren efter en flot solotur fra Faghir, men det var vel så også det?
Jeg er rigtig godt tilfreds.
VB havde den på overliggeren efter en flot solotur fra Faghir, men det var vel så også det?
Jeg er rigtig godt tilfreds.
Midtjylland!
lør 5. dec 2020
Det føltes som sådan en rigtig ´topholdssejr´, hvor man vinder uden overhovedet at imponere. Vi er ikke specielt godt spillende, men det var Vejle på den anden side heller ikke. Jeg tror virkelig underlaget var dårligt. Fint at få sparet lidt kræfter inden mødet med Liverpool, hold kæft hvor kunne det være fedt at tage 3 point der - det kommer ikke til at stå i historiebøgerne at det var imod reserverne. Jeg tør dog max håbe på et enkelt point.
lør 5. dec 2020
Ja, det bliver spændende mod Liverpool. Og generelt en rigtig flot sæsonstart i suppen, når man tager CHL i betragtning. Jeg har jo hele tiden set BIF som dette års rivaler. Og vil meget gerne have dem i kort snor inden foråret. Så burde vi nappe nummer 4.
Ellers sjovt som vi skal køre parløb med en københavner klub hvert år. De skiftes lidt til at ligge i toppen må man sige. (Og ja, hvis man er fra Herning ligger BIF i København :) )
Ellers sjovt som vi skal køre parløb med en københavner klub hvert år. De skiftes lidt til at ligge i toppen må man sige. (Og ja, hvis man er fra Herning ligger BIF i København :) )
Redigeretlør 5. dec 2020
VB havde den på overliggeren efter en flot solotur fra Faghir, men det var vel så også det?
Ingen tvivl om I vandt fortjent, men vores målmand havde vist en enkelt redning, så det var vel det fra mesterholdets side !
//hjst
"Engang Danmarks fodboldby nummer 1.
"Klubånd i solskin - troskab i regn"