Ingen tvivl om I vandt fortjent, men vores målmand havde vist en enkelt redning, så det var vel det fra mesterholdets side !
Mjaa. Plus to bolde, der strøg i nettet. Væsentlig detalje. ;)
Men jo, bestemt en chancefattig kamp generelt. Er på ingen måde blæst bagover af præstationen, men med kampprogrammet in mente vil jeg blæse champagnebold et stykke. Point og driftsikkerhed er at foretrække any day.
Midtjylland!