Tåkrummende pinlig start.
Var SÅ tæt på at slå væk, så pinligt var det...
Vi var dog klart bedst de sidste 60 min, så jeg var selvfølgelig glad for at jeg ikke slog væk :-)
Pool havde faktisk ikke ét skud mellem 45 og 85 min, hvis jeg husker rigtigt. Så dominerende var vi.
Vi havde i samme periode 10 skud, så vidt jeg kunne se på statistikken.
Bittert at vi ikke omsatte nogle af de mange chancer i anden halvleg til mål, men trods alt et godt aftryk vi slutter af med i de to sidste UCL kampe.
Cajuste var virkelig god i dag, Mabil var helt væk i første halvleg, som han plejer, fristes man efterhånden til at sige.
Sporer også et lille formdyk til Dreyer, som har været lidt en skygge af sig selv de sidste par kampe.
Måske træthed?
Sisto var satme heller ikke skarp da han kom ind, han virker ikke til at være helt på toppen endnu.
Nu skal vi have fuld fokus på The Double!
FCM siden 2002.