Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvis han får noget placeboeffekt ud af det, må han for min skyld drikke alt det tryllevand, han vil. Er sikker på, det går glimrende til en frugtkur.

Vi skal lige have taget den der førsteplads tilbage i aften. Hvem finder voodoodukken frem?
Midtjylland!
@Defensive Tunger

Jeg er enig.

Falk er nok den eneste i suppen der kan det samme som Jens.
Falk har i øvrigt haft det samme problem som Jens, med ikke at have et slutprodukt.
Synes dog det er noget Falk er ved at have bygget på.
Han har vel lavet flere mål og assists i de sidste 12 kampe, end i de 100 foregående.

Hvis Jens også kan bygge det på hans spil, kan han ende i hvilken som helst klub. Han har hele pakken, bortset fra slutproduktet omkring feltet.
Men han blev 21 for få måneder siden, så der er masser tid til at bygge på.

Kæmpe talent.
FCM siden 2002.
moderator
Følger I Sisto på Instagram? Han har købt et tarmrensningssystem. Og ikke fordi han skal lave frankfurtere. Han er en dygtig fodboldspiller, men også en lidt speciel type må man sige.
Dette er en signatur.
Har ikke instagram, men er til gengæld ved at få tyndskid af den kamp her.

Det er, som om alle vores offensive kort vælger at køre solo og sparke på kassen fra håbløse positioner. Det er ikke nødvendigt at forsøge at lave rundens mål hver gang!
Midtjylland!
Nå, de lyttede! Indlæg, mål. Simpelt og smukt.
Midtjylland!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Simpelthen for sent vi tog os sammen. Vi sniger os lige præcis op over Brøndby, men dumt pointtab.
Midtjylland!
Så kom kampen da i gang. 2 advarsler og 1 mål på under 5 minutter. Det kan blive stort :)
Uha. 1-1. Vi er i gang med kampen
Korrekt straffe i øvrigt, men unødvendigt at give Stage gult.
Hvad skete der ved målet? Er der ingen der kalder den til Onyeka? Latterligt mål at lukke ind!
Og endnu et gult. Man skulle da vist have oddset :) Jeg forstod heller ikke det gule til Stage.
Annonce