Det tør siges. Så er linjen lagt, skynd dig at smide penge på et rødt ;)
Snak
tors 17. dec 2020
Og Fremad Amager er foran. Vi skal vinde den her, så vi kan få hævn fra sidste år:)
tors 17. dec 2020
Nå, hverken Kaba eller Zeca kan få gult. Så måske meget godt man ikke spillede, men sær linie.
Redigerettors 17. dec 2020
Han ligger en speciel linje dommeren. Stage får et gult der ser mere tilfældigt ud, til gengæld skulle både Kaba og Zeca åbenlyst have haft et. Både Pione og Daniel Høgh burde i øvrigt have scoret der. FCK skaber ikke ret meget.
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!
tors 17. dec 2020
Mads
Meget enig, Zeca har lige lavet en hændelse mere , hvor han i forbindelse med et hjørnespark planter mindst den ene hånd i ansigtet på Paulinho.
Meget enig, Zeca har lige lavet en hændelse mere , hvor han i forbindelse med et hjørnespark planter mindst den ene hånd i ansigtet på Paulinho.
Morsomt at se forskellen herinde alt efter hvem der skriver, kan ikke bebrejde folk fra mit område, at de ikke gider være her.
tors 17. dec 2020
Nu skal Cajuste altså til at tage sig sammen.
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!
tors 17. dec 2020
Jeg tænker , vi skal skifte Cajuste ud med enten Madsen eller Anderson, Cajuste er helt væk i dag.
Morsomt at se forskellen herinde alt efter hvem der skriver, kan ikke bebrejde folk fra mit område, at de ikke gider være her.