Snak

Mere indhold efter annoncen
Det tør siges. Så er linjen lagt, skynd dig at smide penge på et rødt ;)
Og Fremad Amager er foran. Vi skal vinde den her, så vi kan få hævn fra sidste år:)
Nå, hverken Kaba eller Zeca kan få gult. Så måske meget godt man ikke spillede, men sær linie.
Så tæt på. Kom nu FCM!

og nu Sisto!!! Den plejer han at sparke ind.
Han ligger en speciel linje dommeren. Stage får et gult der ser mere tilfældigt ud, til gengæld skulle både Kaba og Zeca åbenlyst have haft et. Både Pione og Daniel Høgh burde i øvrigt have scoret der. FCK skaber ikke ret meget.
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Mads

Meget enig, Zeca har lige lavet en hændelse mere , hvor han i forbindelse med et hjørnespark planter mindst den ene hånd i ansigtet på Paulinho.
Morsomt at se forskellen herinde alt efter hvem der skriver, kan ikke bebrejde folk fra mit område, at de ikke gider være her.
Nu skal Cajuste altså til at tage sig sammen.
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Jeg tænker , vi skal skifte Cajuste ud med enten Madsen eller Anderson, Cajuste er helt væk i dag.
Morsomt at se forskellen herinde alt efter hvem der skriver, kan ikke bebrejde folk fra mit område, at de ikke gider være her.
Det er klassisk Zeca, han slipper ofte godt afsted med den slags tacklinger. Jeg er enig, han slacker lidt på sin linje nu
Cajuste er groggy og svimmel. Tænker det er derfor.
Annonce