Kommentatoren var også overrasket over at Wilcszek blev på benene - det ligner ham ikke ;D
Snak
tors 17. dec 2020
Ingen i FCK tråden, nævner det beskidte trick Zanka laver , da han kører en albue i ryggen på Anderson.
Han blev ellers godt og grundigt fanget på kamera.
Han blev ellers godt og grundigt fanget på kamera.
Morsomt at se forskellen herinde alt efter hvem der skriver, kan ikke bebrejde folk fra mit område, at de ikke gider være her.
tors 17. dec 2020
Zeca igen ,uden øjne på bolden , men han fik stoppet omstillingen.
Morsomt at se forskellen herinde alt efter hvem der skriver, kan ikke bebrejde folk fra mit område, at de ikke gider være her.
tors 17. dec 2020
Jeg ved ikke det er indskiftningen af Pfeiffer eller Anderson, som har givet FCK overtaget. De er usynlige på midtbanen og de ormår ikke at holde fast i angrebet - Kaba kan de trods alt spille op på og han kan holde fast i bolden.
tors 17. dec 2020
Har han virkelig ikke et kort i forvejen ?
Morsomt at se forskellen herinde alt efter hvem der skriver, kan ikke bebrejde folk fra mit område, at de ikke gider være her.
tors 17. dec 2020
Jeg er naturligvis farvet, men jeg synes han er væsentlig værre. Han er den eneste i Superligaen der kan komme i en glidende tackling med løftet ben og undgå kort :D