Snak

Mere indhold efter annoncen
Kommentatoren var også overrasket over at Wilcszek blev på benene - det ligner ham ikke ;D
Ingen i FCK tråden, nævner det beskidte trick Zanka laver , da han kører en albue i ryggen på Anderson.

Han blev ellers godt og grundigt fanget på kamera.
Morsomt at se forskellen herinde alt efter hvem der skriver, kan ikke bebrejde folk fra mit område, at de ikke gider være her.
Zeca igen ,uden øjne på bolden , men han fik stoppet omstillingen.
Morsomt at se forskellen herinde alt efter hvem der skriver, kan ikke bebrejde folk fra mit område, at de ikke gider være her.
Jeg ved ikke det er indskiftningen af Pfeiffer eller Anderson, som har givet FCK overtaget. De er usynlige på midtbanen og de ormår ikke at holde fast i angrebet - Kaba kan de trods alt spille op på og han kan holde fast i bolden.
Ja, vi kunne virkelig godt have brugt Brumado i den her situation.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Har han virkelig ikke et kort i forvejen ?
Morsomt at se forskellen herinde alt efter hvem der skriver, kan ikke bebrejde folk fra mit område, at de ikke gider være her.
Wow.. 102 minutter skulle der gå før Zeca fik det gule kort..
Nej. Zeca er deres svar på Sviatchenko. Han slipper altid :)
Jeg er naturligvis farvet, men jeg synes han er væsentlig værre. Han er den eneste i Superligaen der kan komme i en glidende tackling med løftet ben og undgå kort :D
Haha nej utrolig nok har han formået at slippe indtil nu. Helt mod FCK dømmer han ikke trods alt.
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Annonce