Snak

Mere indhold efter annoncen
Taiping.

Det er vel ikke overraskende, at de er mere friske end os , de har spillet langt færre kampe end os, og fik oven i den en hviledag mere inden dagens kamp.
Morsomt at se forskellen herinde alt efter hvem der skriver, kan ikke bebrejde folk fra mit område, at de ikke gider være her.
@Taiping
Jeg tror på Paulinho som målscorer eller assistmager til vindetmålet :D
Jeg kan slet ikke forestille mig den form man må være i, at selv efter 110 minutters fodbold, så snupper man lige endnu en sprint op af sidelinjen.. Imponerende motor i Paulinho
FCM Liverpool
@FCM4
Det har været en hård periode, ja, men Priske har haft mange spillere til rådighed. Jeg synes derfor ikke mængden af kampene kan og skal bruges som undskyldning/forklaring. Det har stået staben frit for at rotere mere end det er sket, og til hver kamp er det blevet vurderet hvilke spillere der er klar.

Priske og spillerne melder da også i højere grad ud om, at det er fedt med de kampe.
Hvor er det synd at Boilesen har fået så meget ødelagt af skader. Han kunne virkelig have nået langt.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Deres nummer 20 har været god. Uden ham ville de være bagud.
Nøj hvor var den tæt på at ryge i rusen.
Morsomt at se forskellen herinde alt efter hvem der skriver, kan ikke bebrejde folk fra mit område, at de ikke gider være her.
Boilesen er klart MoM - han har virkelig reddet FCK i dag!

Det kan godt være FCK har været bedst spillende og mest på bolden (navnligt i 2. halvleg), men chancer kommer der ikke mange af. De største har FCM klart haft.
billebums

Helt enig, det er det vi har stræbt efter i årevis, og det skal heller ikke ses som en undskyldning, men der er en baggrund for tingenes tilstand.
Morsomt at se forskellen herinde alt efter hvem der skriver, kan ikke bebrejde folk fra mit område, at de ikke gider være her.
Spændende, hvem har vi der kan stå for presset, nu specielt Scholle og Kaba ikke er til rådighed ?
Morsomt at se forskellen herinde alt efter hvem der skriver, kan ikke bebrejde folk fra mit område, at de ikke gider være her.
Annonce