Nå. Om end 10 minutter skal vi så finde ud af, om vi ser pokalen som en Mickey Mouse turnering, vi helst vil være fri for, så vi kan koncentrere os om Suppen. Eller om det er en prestigefuld turnering, som er meget vigtig at vinde.
Jeg synes tit holdningen til turneringen ændres i løbet af året. Alt efter hvordan det går selvfølgelig.