Snak

Mere indhold efter annoncen
Godt Evander
Kom så Jesper !!
Morsomt at se forskellen herinde alt efter hvem der skriver, kan ikke bebrejde folk fra mit område, at de ikke gider være her.
Godt Paulinho
Sådan
@Taiping
Paulinho med sidste mål ;D
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Pinlig optræden af de FCK fans , der ikke kan styre sig
Morsomt at se forskellen herinde alt efter hvem der skriver, kan ikke bebrejde folk fra mit område, at de ikke gider være her.
Sådan. Men jeg frygter lidt FCK i fremtiden. Jeg savner Ståle :)
Det bliver altid mere spændende i Parken end på MCH Arena.

Fed sejr , vi er stadig med i to turneringer.
Morsomt at se forskellen herinde alt efter hvem der skriver, kan ikke bebrejde folk fra mit område, at de ikke gider være her.
Sjælland er nu kun repræsenteret af B93 og Fremad Amager i pokalen..
FCM Liverpool
Fy for en skefuld, men lækkert med en sejr!

Velsagtens den mest udfordrende efterårssæson nogensinde. Håber vi har 11 spillere, der kan løbe mod FCN...
Midtjylland!
Annonce