Godt Evander
Snak
tors 17. dec 2020
Kom så Jesper !!
Morsomt at se forskellen herinde alt efter hvem der skriver, kan ikke bebrejde folk fra mit område, at de ikke gider være her.
tors 17. dec 2020
Pinlig optræden af de FCK fans , der ikke kan styre sig
Morsomt at se forskellen herinde alt efter hvem der skriver, kan ikke bebrejde folk fra mit område, at de ikke gider være her.
tors 17. dec 2020
Det bliver altid mere spændende i Parken end på MCH Arena.
Fed sejr , vi er stadig med i to turneringer.
Fed sejr , vi er stadig med i to turneringer.
Morsomt at se forskellen herinde alt efter hvem der skriver, kan ikke bebrejde folk fra mit område, at de ikke gider være her.