Nummer 1 i ligaen og videre i pokalen.
Det må siges at være godkendt, efter et virkelig presset efterår, med et rekord hårdt kamp program, pga. Corona.
Virkelig flot at spille 120 min og gå videre, med sådan et program i bagagen, samt kun 2 hviledage siden sidste kamp.
Onyeka var et monster i dag. Han var her og der og alle vegne, og satte nærmest ikke en fod forkert.
Zeca lavede 4 gule kort, men fik kun 1, det er alligevel imponerende.
Dreyer og Sisto trænger virkelig til ferie :-P
FCK ser i øvrigt bedre ud end de har gjort i virkelig lang tid, så tænker sagtens de kan gå fra kampen med hovedet højt.
FCM siden 2002.